Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Parktricks!

Av TopNotch-klubben - 7 september 2008 17:00

Självklart går det inte att besöka en irländsk park utan att göra lite coola tricks. Denna video är endast avsedd för underhållning, så don't try this at home kids!

 
 
Ingen bild

Lina

17 oktober 2008 02:50

Flaskunderhallning kan vara bade roligare och farligare an man tror!! Vet inte om ni hort om det.. men vi (Linnea och jag) uppfann "kasta flaska". MYCKET roligt. Ta en pet-flaska (vilken form ni an behagar), fyll med lite vatska for att fa lite tyngd da va, sen kastar man den randomly till varandra och man far bara fanga med EN hand. Man maste ALLTID vara redo. Kasta flaskan harsan och tvarsan och livet blir sa himla roligt.

Var forsiktiga dock. Langdistanskast kan vara farliga for folk som inte har sa mycket till bollsinne, eller i detta laget, flasksinne. Linnea fick flaskans kork mitt pa nosen sin och fick tva giganska blatiror runt bada ogonen. Sen dess blev flaskleken lagd pa hyllan tyvarr.

Ni sog dock pa ert flaskkastande. Men jag vill garna tro att ni klarade det manga ganger nar kameran var avstangd.

 
Ingen bild

TN-standin-Adam

18 oktober 2008 11:17

Observera att Johan lyckas med flaskkastning springandes samtidigt som han hoppar över det ansiktssugande paret mitt i parken.

 
TopNotch-Johan

TopNotch-Johan

18 oktober 2008 19:00

EXAKT! Det som Adam tog upp var ju det som var själva Parktricket! Allting innan det var ju mest som ett intro. Allt det här har planerats in i minsta detalj!

http://top-notch.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lina

18 oktober 2008 23:31

Ooo... jag ser.

Ok. Jag la marke till ansiktssugandet, faktiskt, men jag trodde det var Adam som ansiktssog nagon, pga de likamonstrade kladerna som den personen uppenbarligen hade pa sig... varav jag valde att inte kommentera for att jag aterigen hade glomt att Adams namn var Adam. Men jag vet det nu. Jag ar kass pa namn.. ni far ursakta.

Om allt var planerat in i minsta detalj och ni utforde det hela korrekt sa ar det val bara for mig att gratulera. Bra jobbat.

 
Ingen bild

Lina

18 oktober 2008 23:33

Hahahaha.. hur kunde jag tro att det var adam? Jag ar ju efterbliven.. jag tror jag har kommenterat fardigt for alltid efter den har missen. Adjo.

 
Ingen bild

TN-standin-Adam

18 oktober 2008 23:48

Ja hur kunde du tro att det var jag, det hade ju vart rätt så bra gjort av mig må jag säga, om jag först lyckas stå och kasta en flaska till Johan sen springa iväg, hugga bästa irländare och börja ansiktssuga samtidigt som jag hinner kasta omkull irländaren på marken. Vet du vad... vi säger att det var jag, det lät ju ganska så coolt det där.

 
Ingen bild

Lina

19 oktober 2008 21:48

Ja...sjalvallet extremt coolt. Det blir annu coolare nar du i all den hast aven slangt av dig din lilla jack-kavaj. Mycket skickligt. Skillat aven att gomma irlandskan sa att hon i allas var fantasi kan vara hur snygg som helst fast att hon formodligen i sjalva verket var en torsk.

 
TopNotch-Johan

TopNotch-Johan

20 oktober 2008 00:06

Haha underskatta inte Adams förförningsförmåga här! :P Vi skulle dessutom aldrig välja att para oss med något som ligger under TopNotch på snygghetsskalan.

http://top-notch.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lina

20 oktober 2008 22:04

Det har du forstass ratt i.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TopNotch-klubben - 7 september 2008 23:00

Efter att sällskapet avnjutit sin sista måltid i Dublin var det dags för efterfest på den världskända puben The Temple Bar. Väl där inne var det trångt och varmt som i en finländsk bastu, men sällskapet härdade ut och njöt av välspelad irländsk musik...

Av TopNotch-klubben - 7 september 2008 22:00

Johan och Markus visar hur det går till när man besöker irländska pubar....

Av TopNotch-klubben - 7 september 2008 21:00

Något som däremot alltid är öppet, även på söndagar, är de irländska pubarna och det var nu dit sällskapet begav sig. Under dagen hade flera irländska locals spanats in och det självklara valet för kvällen blev Vat House som hade alla de kvalitéer so...

Av TopNotch-klubben - 7 september 2008 20:00

Efter det sagolika parkbesöket kände sällskapet ett oerhört sug efter shopping. Första bästa shoppinggalleria letades därför upp, men tyvärr gjordes då en förskräcklig upptäckt. Alla affärerna var stängda. Efter noggranna kalkyleringar kom sällskapet...

Av TopNotch-klubben - 7 september 2008 19:00

Andreas hann även med att jobba lite under vår korta vistelse i Irland. Här extraknäcker han som receptionist. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards